Dažniausiai užduodami klausimai

D.U.K.

 
 

– Ar dirbate karantino metu? (Atnaujinta 2021-02-01)
– Nuo 2020-12-16, įsigaliojus karantino sugriežtinimams įmonės skyrius klientų nepriima ir veikia tik kaip užsakymų atsiėmimo punktas. Klientų konsultavimas ir priėmimas gyvai nėra galimas. Bet, klientų užsakymai yra priimami per www.fotoprint.lt tinklapį bei el. paštu.

 
 

– Kaip galima atsiimti užsakymą, jeigu įmonės skyrius nedirba karantino metu? (Atnaujinta 2021-02-01)
– Įmonės skyrius veikia tik el. užsakymų atsiėmimo punktas, į kurį galima atvykti tik atsiimti savo užsakymo, po to, kai gausite apie tai informuojanį pranešimą. Taip pat, atliti užsakymai yra siunčiami į paštomatus. Užsakymo pateikimo metu galite pasirinkti norimą paštomatą į kurį išsiųsime siuntinį. Tai gali būti “Omniva”, “DPD” ir “LP Express” paštomatai (terminalai).

 
 

– Ar visus užsakymus priimate internetu? (Informacija atnaujinta 2020-12-15)
– Karantino laikotrapiu kai kurių rūšių užsakymai gali būti nepriimami, dėl spausdinimo medžiagų ar kitų resursų trūkumo.

 
 

– Per kiek laiko pagaminate nuotarukas?
– Priklausomai nuo Jūsų užsakymo apimties, visų užsakymų kiekio ir nuo pasirinkto skubumo, nuotraukos pagaminamos terminu iki 5 darbo dienų. Bet dažniausiai tokie užsakymai yra atliekami per 1-3 darbo dienas. Visuomet stengiames Jūsų užsakymus atlikti kaip įmanoma greičiau.

 
 

– Per kiek laiko galiu atlikti pavedimą už savo užsakymą?
Po užsakymo pateikimo, “Fotoprint” administracija Jums el. paštu praneš paskaičiuotą, galutinę užsakymo mokėtiną sumą. Gavus šią informaciją, prašome atlikti pavedimą ne vėliau kaip per artimiausias dvi darbo dienas. Nesulaukus Jūsų pavedimo ilgiau nei 2 darbo dienas – užsakymas bus automatiškai anuliuotas.

 
 

 
 
 
 

 
 
Atgal
Į pradžią