Dažniausiai užduodami klausimai

D.U.K.

 
 

– Pateikiau užsakymą nuotraukų spausdinimui, bet nematau sumos. Kaip man sužinoti sumą?
Po užsakymo pateikimo, „Fotoprint“ administracija Jums el. paštu praneš galutinę užsakymo mokėtiną sumą.
Gavus šią informaciją, prašome atlikti pavedimą ne vėliau kaip per artimiausias dvi darbo dienas. Nesulaukus Jūsų pavedimo ilgiau nei 2 darbo dienas – užsakymas bus automatiškai anuliuotas.

 
 

– Kaip galiu atsiskaityti už paslaugas?
Pateikiant užsakymus internetu galite atsiskaityti banko pavedimu, prieš nuotraukų gamybą arba grynais, jeigu rinksitės užsakymo atsiėmimą įmonės skyriuje. Įmonės skyriuje (fotosalone) banko kortelės nėra priimamos. Bet atkreipiame Jūsų dėmesį, kad už kai kurias paslaugas atsiskaitymas grynaisiais negalimas.

 
 

– Ar fotosalone galioja tokios pat kainos kaip pateiktos tinklapyje?
Ne, www.fotoprint.lt tinklapyje nurodytos kainos galioja tik užsakymams, pateikiamiems per www.fotoprint.lt sistemą. Pateikiant užsakymus fotosalone – galioja fotosalono kainos, kurias rasite apsilanke fotosalone.

 
 

– Ar dirbate karantino metu? (Atnaujinta 2022-04-11)
Šiuo metu fotosalonas veikia įprastu darbo grafiku. Klientų konsultavimas ir priėmimas vyksta gyvai bei internetu. Klientų užsakymai yra priimami per www.fotoprint.lt tinklapį bei fotosalone. Apsialankant fotosalone rekomenduojame dėvėti apsaugines veido kaukes ir laikytis kitų saugumo rekomendacijų.

 
 

– Ar visus užsakymus priimate internetu? (Informacija atnaujinta 2022-04-11)
– Užsakymai priimami internetu ir fotosalone, toms paslaugoms, kurios yra išvardintos www.fotoprint.lt tinklapyje ir fotosalono paslaugų sąraše.

 
 

– Per kiek laiko pagaminate nuotarukas?
– Priklausomai nuo Jūsų užsakymo apimties, visų užsakymų kiekio ir nuo pasirinkto skubumo, nuotraukos pagaminamos terminu iki 5 darbo dienų. Bet dažniausiai tokie užsakymai yra atliekami per 1-3 darbo dienas. Visuomet stengiames Jūsų užsakymus atlikti kaip įmanoma greičiau.

 
 

– Per kiek laiko galiu atlikti pavedimą už savo užsakymą?
Po užsakymo pateikimo, “Fotoprint” administracija Jums el. paštu praneš paskaičiuotą, galutinę užsakymo mokėtiną sumą. Gavus šią informaciją, prašome atlikti pavedimą ne vėliau kaip per artimiausias dvi darbo dienas. Nesulaukus Jūsų pavedimo ilgiau nei 2 darbo dienas – užsakymas bus automatiškai anuliuotas.

 
 

– Pateikiau vaizdajuostę skaitmenizavimui, bet užsakymas nebuvo įvykdytas. Kodėl?
Tais atvejais, kai vaizdajuostės skaitmenizavimo užsakymas nėra įvykdomas, priežastimi dažniausiai būna vaizdajuostės būklė. Jeigu vaizdajuostė turi mechaninius pažeidimus, yra užsipildžiusi dulkėmis, aplėta, drėgna ar matomos pelėsio dėmės, tokia vaizdajuostė nėra skaitmenizuojama, nes jos panaudojimas galėtų sukelti mūsų naudojamos įrangos gedimus. Taip pat, skaitmenizavimo neįvykdymo priežastimi gali būti mechaninės dalies strigimas (per standus sukimasis) ar juostos išsimagnetinimas. Neatlikus užsakymo visiškai, klientui yra grąžinamas sumokėtas avansas (jei vaizdajuostė buvo atsiųsta paštomatu, siuntimo išlaidos nėra kompensuojamos). Jeigu buvo pateikta keletas vaizdajuosčių, bet viena iš jų (ar kelios) nebuvo skaitmenizuotos, tokiu atveju klientas apmoka tik už tas vaizdajuostes, kurios buvo skaitmenizuotos.

 
 

 
 
 
 

 
 
Atgal
Į pradžią